Under denne teksten finner du de tre mest vanlige spørsmålene og svar på disse. Om du ønsker at se svaret klikker du på spørsmålet.
Kan du ikke finne svaret på ditt spørsmål kan du sende inn vårt skjema litt lengre ned på siden.
-
Jeg har nettopp kjøpt en klokke men nå står det at den er i restordre/utsolgt?
Så snart du har gjennomført ditt kjøp går vårt system automatisk inn og fjerner et eksemplar fra lagerlisten. Dette gjøres for å reservere klokken til deg. Har lagerbeholdningen vært nede på 1, vil lagerantallet etter ditt kjøp stå på 0, og dermed stå som utsolgt. Men ingen fare, dette gjelder kun for fremtidige kjøp. Din klokke vil bli sendt samme eller neste hverdag (dersom bestilt innen klokken 13), og du vil motta klokken om ikke mange dagene.
-
Hvordan kan jeg tilpasse klokkelenken?
Vi sender med et gratis lenkejusterings verktøy:
http://www.klokkegiganten.no/watch-sizing-tool-for-metal-band-watches
Når du legger en klokke med lenke i handlekurven, så legges det automatisk også til med pris på kr 0 om det passer til klokken. (Hvis det ikke legges til, så passer dessverre ikke vårt verktøy til det, og du kan bruke et skrujern eller så må du få hjelp av en lokal urmaker)
-
Klokken passer meg ikke og jeg ønsker å returnere den - hva gjør jeg?
Vi henviser til punktet angrerett i våre Kjøpsvilkår. Vennligst fyll ut på baksiden av din faktura og vedlegg i pakken. Du kan også velge "Retur av vare" i skjemaet litt lenger ned på siden og fylle ut. Deretter printer du ut siden du får opp, og legg den i pakken (for hurtigere returbehandling).
Velg vennligst først emne i formularet under, og utfyll deretter de resterende felter.
Trykk deretter på "Send inn" knappen.