Kontakt oss
Kontakt oss
Bedriftsinformasjon
Klokkegiganten.no
v/ Reverie Norge
Postboks 54 Nordstrand
1112 Oslo
Norge
MVA: 914178630MVA
Kontaktinformation:
kundeservice@klokkegiganten.no
Ă
pningstider for kundeservice:
Mandag til fredag, 10.00 - 17.00
-
Jeg har nettopp kjøpt en klokke men nü stür det at den er i restordre/utsolgt?
Sü snart du har gjennomført ditt kjøp gür vürt system automatisk inn og fjerner et eksemplar fra lagerlisten. Dette gjøres for ü reservere klokken til deg. Har lagerbeholdningen vÌrt nede pü 1, vil lagerantallet etter ditt kjøp stü pü 0, og dermed stü som utsolgt. Men ingen fare, dette gjelder kun for fremtidige kjøp. Din klokke vil bli sendt samme eller neste hverdag (dersom bestilt innen klokken 15), og du vil motta klokken om ikke mange dagene.
-
Hvordan kan jeg tilpasse klokkelenken?
Vi anbefaler ü kjøpe lenkejusterings verktøy:
Nür du legger en klokke med lenke i handlekurven, sü legges det automatisk ogsü til med vür spesial pris pü 39 kr om det passer til klokken. (Hvis det ikke legges til, sü passer dessverre ikke vürt verktøy til det, og du kan bruke et skrujern eller sü mü du fü hjelp av en lokal urmaker)
-
Klokken passer meg ikke og jeg ønsker ü returnere den - hva gjør jeg?
Vi henviser til punktet angrerett i vüre Kjøpsvilkür. Vennligst fyll ut pü baksiden av vedlegget som var med i pakken, og legg det i pakken. Du kan ogsü velge "Retur av vare" i skjemaet litt lenger ned pü siden og fylle ut. Deretter printer du ut siden du für opp, og legger den i pakken (for hurtigere returbehandling).
Under denne teksten finner du de tre mest vanlige spørsmülene og svar pü disse. Om du ønsker at se svaret klikker du pü spørsmület.