Kontakt oss

Laster inn...

Kontakt oss

Velg vennligst først emne i formularet under, og utfyll deretter de resterende felter.

Trykk deretter på "Send inn" knappen.

Bedriftsinformasjon
Klokkegiganten.no
v/ Reverie Norge
Postboks 54 Nordstrand
1112 Oslo
Norge

MVA: 914178630MVA

Kontaktinformation:
kundeservice@klokkegiganten.no
Åpningstider for kundeservice:
Mandag til fredag, 10.00 - 17.00

Bemerk!
Ugyldige reklamasjoner kan faktureres et beløp i administrasjonsgebyr. Dvs er skaden selvforskyldt, eller det er snakk om normal slitasje, så er det en ugyldig reklamasjon. For en oversikt over merkenes reklamasjonspolitikk klik her.

    Bestillingsfrister for levering til før Juleaften

    Her ser dere bestillingsfristene våre, for levering før Julaften basert på Bring og UPS sine estimerte leveringstider. Vi sender alle ordrer så snart vi mottar dem, og Bring og UPS jobber veldig hardt for å få pakkene fram før Jul. Etter disse fristene er det ikke sikkert levering rekker fram før Jul. Merk at dette gjelder for varer med "Avsendes straks på alle hverdager ved bestilling før kl.15.00" på produktsiden. For varer med "Sendes neste hverdag" eller annet, må det tas ekstra høyde for dette!.

    Rask forsendelse levert på døren / Nærmeste utleveringssted - 1-5 hverdager (UPS/Bring) - 99 kr

    Postnummer 0000-1499: Bestill innen 19. des 2023 kl.1500
    Postnummer 1500-2399: Bestill innen 18. des 2023 kl.1500
    Postnummer 2399-3999: Bestill innen 17. des 2023 kl.1500
    Postnummer 4000-7999: Bestill innen 16. des 2023 kl.1500
    Postnummer 8000-9999: Bestill innen 15. des 2023 kl.1500

    Bedriftspakke ekspress - Levert på døren / til nærmeste utleveringssted - 1-4 hverdager (UPS/Bring) - 129 kr

    Husk: Siden UPS/Bring bedriftspakke leverer på døren i de store byer, så kan levering til jobben være et godt alternativ hvis dere ikke er hjemme på dagtid.

    Postnummer 0000-1499: Bestill innen 22. des 2023 kl.0730
    Postnummer 1500-2399: Bestill innen 19. des 2023 kl.1500
    Postnummer 2399-3999: Bestill innen 18. des 2023 kl.1500
    Postnummer 4000-7999: Bestill innen 17. des 2023 kl.1000
    Postnummer 8000-9999: Bestill innen 16. des 2023 kl.1000

    Vi velger raskere fraktmetode - 3-6 hverdager (UPS/Bring) - 75 kr

    Postnummer 0000-1499: Bestill innen 18. des 2023 kl.1500
    Postnummer 1500-2399: Bestill innen 17. des 2023 kl.1500
    Postnummer 2399-3999: Bestill innen 16. des 2023 kl.1500
    Postnummer 4000-7999: Bestill innen 16. des 2023 kl.0730
    Postnummer 8000-9999: Bestill innen 15. des 2023 kl.0730

    Servicepakke til nærmeste postkontor – 6-10 hverdager (Bring) - 129 kr

    Denne forsendelse typen Service pakke til Postkontor/Post i butikk, som bruker litt flere dager enn UPS pakkene.

    Postnummer 0000-1499: Bestill innen 15. des 2023 kl.1500
    Postnummer 1500-2399: Bestill innen 15. des 2023 kl.1500
    Postnummer 2399-3999: Bestill innen 15. des 2023 kl.1500
    Postnummer 4000-7999: Bestill innen 11. des 2023 kl.1500
    Postnummer 8000-9999: Bestill innen 11. des 2023 kl.1500

    Vi velger den billigste fraktmetode - 8-15 hverdager - 55 kr

    Denne forsendelse typen er som oftest Pakke i Postkassen, som bruker endel dager mer enn pakkene. Er pakken for stor for postkassen, går den videre til nærmeste postkontor(og bruker en ekstra dag).

    Postnummer 0000-1499: Bestill innen 11. des 2023 kl.1500
    Postnummer 1500-2399: Bestill innen 11. des 2023 kl.1500
    Postnummer 2399-3999: Bestill innen 11. des 2023 kl.1500
    Postnummer 4000-7999: Bestill innen 11. des 2023 kl.1500
    Postnummer 8000-9999: Bestill innen 11. des 2023 kl.1500

    Sporingslink på ordren din

    Du får link med sporingslink når ordren er pakket ferdig hos oss, og merk at Servicepakke og Pakke i postkasse bruker fra 2-5 dager før den får første scanning på terminalen i Lørenskog. Da pakken går på bil fra vårt hovedlager i København og inn i Norge. Du har betalt norsk moms, så det kommer ingen ekstra kostnader til din pakke, selv om den sendes fra Danmark.

    Under denne teksten finner du de tre mest vanlige spørsmålene og svar på disse. Om du ønsker at se svaret klikker du på spørsmålet.


  1. Jeg har nettopp kjøpt en klokke men nå står det at den er i restordre/utsolgt?

    Så snart du har gjennomført ditt kjøp går vårt system automatisk inn og fjerner et eksemplar fra lagerlisten. Dette gjøres for å reservere klokken til deg. Har lagerbeholdningen vært nede på 1, vil lagerantallet etter ditt kjøp stå på 0, og dermed stå som utsolgt. Men ingen fare, dette gjelder kun for fremtidige kjøp. Din klokke vil bli sendt samme eller neste hverdag (dersom bestilt innen klokken 15), og du vil motta klokken om ikke mange dagene.

  2. Hvordan kan jeg tilpasse klokkelenken?

    Vi anbefaler å kjøpe lenkejusterings verktøy:
    www.klokkegiganten.no/watch-sizing-tool

    Når du legger en klokke med lenke i handlekurven, så legges det automatisk også til med vår spesial pris på 39 kr om det passer til klokken. (Hvis det ikke legges til, så passer dessverre ikke vårt verktøy til det, og du kan bruke et skrujern eller så må du få hjelp av en lokal urmaker)

  3. Klokken passer meg ikke og jeg ønsker å returnere den - hva gjør jeg?

    Vi henviser til punktet angrerett i våre Kjøpsvilkår. Vennligst fyll ut på baksiden av vedlegget som var med i pakken, og legg det i pakken. Du kan også velge "Retur av vare" i skjemaet litt lenger ned på siden og fylle ut. Deretter printer du ut siden du får opp, og legger den i pakken (for hurtigere returbehandling).


Hvis du fortsatt har spørgsmål kan kanskje dette kan hjelpe deg:


Vi vil gjerne innsamle cookies

Vi bruker informasjonskapsler for trafikklogg til å identifisere hvilke sider som brukes. Dette gjør det mulig for oss å forbedre vår hjemmeside, så den bedre imøtekommer behovet til våre besøkene, og forbedrer opplevelsen på hjemmesiden. Les mere her Kjøpsvilkår