Kundeservice

    Bestillingsfrister for levering til før Juleaften

    Her ser dere bestillingsfristene våre, for levering før Julaften basert på Bring og UPS sine leveringsgarantier. Vi sender alle ordrer så snart vi mottar dem, og Bring og UPS jobber veldig hardt for å få pakkene fram før Jul. Men etter disse fristene kan vi ikke garantere levering lenger.

    Rask forsendelse levert på døren / Nærmeste utleveringssted - 1-5 hverdager (UPS/Bring) - 49 kr

    Postnummer 0000-1499: Bestill innen 20. des 2018 kl.1400
    Postnummer 1500-2399: Bestill innen 19. des 2018 kl.1400
    Postnummer 2399-3999: Bestill innen 18. des 2018 kl.1400
    Postnummer 4000-7999: Bestill innen 17. des 2018 kl.1400
    Postnummer 8000-9999: Bestill innen 14. des 2018 kl.1400

    Bedriftspakke ekspress - Levert på døren / til nærmeste utleveringssted - 1-4 hverdager (UPS/Bring) - 127 kr

    Husk: Siden UPS/Bring bedriftspakke leverer på døren i de store byer, så kan levering til jobben være et godt alternativ hvis dere ikke er hjemme på dagtid.

    Postnummer 0000-1499: Bestill innen 20. des 2018 kl.1400
    Postnummer 1500-2399: Bestill innen 19. des 2018 kl.1400
    Postnummer 2399-3999: Bestill innen 18. des 2018 kl.1400
    Postnummer 4000-7999: Bestill innen 17. des 2018 kl.1400
    Postnummer 8000-9999: Bestill innen 17. des 2018 kl.1400

    Standard levering (Gratis) - 5-10 hverdager - 0 kr

    Denne forsendelse typen er som oftest Pakke i Postkassen, som bruker endel dager mer enn pakkene. Er pakken for stor for postkassen, går den videre til nærmeste postkontor.

    Postnummer 0000-1499: Bestill innen 14. des 2018 kl.1300
    Postnummer 1500-2399: Bestill innen 14. des 2018 kl.1300
    Postnummer 2399-3999: Bestill innen 13. des 2018 kl.1300
    Postnummer 4000-7999: Bestill innen 13. des 2018 kl.1300
    Postnummer 8000-9999: Bestill innen 13. des 2018 kl.1000

    Vi sender ordrer som normalt hver dag til og med fredag 21. desember, men kan som nevnt ikke garanterer at disse kommer fram innen julaften etter fristene våre over.

    Mellom Jul og Nyttår sender vi pakker som normalt torsdag 27nde og fredag 28nde desember.

    Du får link med sporingslink når ordren er pakket ferdig hos oss, og det er kun Standard levering som ikke har sporing. Den blir kun aktivert om pakken går til nærmeste postkontor.

    Under denne teksten finner du de tre mest vanlige spørsmålene og svar på disse. Om du ønsker at se svaret klikker du på spørsmålet.
    Kan du ikke finne svaret på ditt spørsmål kan du sende inn vårt skjema litt lengre ned på siden.


  1. Jeg har nettopp kjøpt en klokke men nå står det at den er i restordre/utsolgt?

    Så snart du har gjennomført ditt kjøp går vårt system automatisk inn og fjerner et eksemplar fra lagerlisten. Dette gjøres for å reservere klokken til deg. Har lagerbeholdningen vært nede på 1, vil lagerantallet etter ditt kjøp stå på 0, og dermed stå som utsolgt. Men ingen fare, dette gjelder kun for fremtidige kjøp. Din klokke vil bli sendt samme eller neste hverdag (dersom bestilt innen klokken 13), og du vil motta klokken om ikke mange dagene.

  2. Hvordan kan jeg tilpasse klokkelenken?

    Vi sender med et gratis lenkejusterings verktøy:
    klokkegiganten.no/watch-sizing-tool-for-metal-band-watches

    Når du legger en klokke med lenke i handlekurven, så legges det automatisk også til med pris på kr 0 om det passer til klokken. (Hvis det ikke legges til, så passer dessverre ikke vårt verktøy til det, og du kan bruke et skrujern eller så må du få hjelp av en lokal urmaker)

  3. Klokken passer meg ikke og jeg ønsker å returnere den - hva gjør jeg?

    Vi henviser til punktet angrerett i våre Kjøpsvilkår. Vennligst fyll ut på baksiden av din faktura og vedlegg i pakken. Du kan også velge "Retur av vare" i skjemaet litt lenger ned på siden og fylle ut. Deretter printer du ut siden du får opp, og legg den i pakken (for hurtigere returbehandling).


Hvis du fortsatt har spørgsmål kan kanskje dette kan hjelpe deg:


Velg vennligst først emne i formularet under, og utfyll deretter de resterende felter.

Trykk deretter på "Send inn" knappen.


Du kan også skrive til oss på kundeservice@klokkegiganten.no
Vi forsøker å besvare din henvendelse innenfor 24 timer på alle hverdager.

  • Bemerk!
    Ugyldige reklamasjoner faktureres opptil 400 kroner i administrasjonsgebyr. Dvs er skaden selvforskyldt, eller det er snakk om normal slitasje, så er det en ugyldig reklamasjon. For en oversikt over merkenes reklamasjonspolitikk klik her.

* Påkrevde felt

  Laster inn...