Kundeservice

    Status på leveringstid og ordrehåndtering iforhold til Coronavirus

    Normal drift hos Klokkegiganten.no - Vi sender daglig med UPS/Bring og Posten

    I forhold til ordrehåndteringen følger vi myndighetene anbefalinger, og har økt arbeidsrommet for hver ansatt som arbeider på vårt lager. Samtidig er det håndsprit og hansker til rådighet for alle.

    Driften er altså ikke berørt, og siden vi lagerfører alt vi selger, vil vi fortsatt sende ut varer daglig.


    Alle transportselskapene vi benytter forsøker å leverer ut som normalt, dessverre kan forsinkelser forekomme pga. den spesielle situasjonen. For mere informasjon kan dere se lese på hjemmesiden til hvert enkel transportselskap: UPS - Bring - Posten.


    Har du nærmere spørsmål til noe er du velkommen til å skrive til kundeservice@klokkegiganten.no eller direkte via vårt kontaktformular.


    Ta vare på hverandre,vis hensyn og følg myndighetenes anbefalinger på  www.helsenorge.no så vi sammen kan bidra til å bremse spredningen.

    Under denne teksten finner du de tre mest vanlige spørsmålene og svar på disse. Om du ønsker at se svaret klikker du på spørsmålet.
    Kan du ikke finne svaret på ditt spørsmål kan du sende inn vårt skjema litt lengre ned på siden.


  1. Jeg har nettopp kjøpt en klokke men nå står det at den er i restordre/utsolgt?

    Så snart du har gjennomført ditt kjøp går vårt system automatisk inn og fjerner et eksemplar fra lagerlisten. Dette gjøres for å reservere klokken til deg. Har lagerbeholdningen vært nede på 1, vil lagerantallet etter ditt kjøp stå på 0, og dermed stå som utsolgt. Men ingen fare, dette gjelder kun for fremtidige kjøp. Din klokke vil bli sendt samme eller neste hverdag (dersom bestilt innen klokken 13), og du vil motta klokken om ikke mange dagene.

  2. Hvordan kan jeg tilpasse klokkelenken?

    Vi anbefaler å kjøpe lenkejusterings verktøy:
    klokkegiganten.no/watch-sizing-tool-for-metal-band-watches

    Når du legger en klokke med lenke i handlekurven, så legges det automatisk også til med vår spesial pris på 35 kr om det passer til klokken. (Hvis det ikke legges til, så passer dessverre ikke vårt verktøy til det, og du kan bruke et skrujern eller så må du få hjelp av en lokal urmaker)

  3. Klokken passer meg ikke og jeg ønsker å returnere den - hva gjør jeg?

    Vi henviser til punktet angrerett i våre Kjøpsvilkår. Vennligst fyll ut på baksiden av din faktura og vedlegg i pakken. Du kan også velge "Retur av vare" i skjemaet litt lenger ned på siden og fylle ut. Deretter printer du ut siden du får opp, og legg den i pakken (for hurtigere returbehandling).


Hvis du fortsatt har spørgsmål kan kanskje dette kan hjelpe deg:


Velg vennligst først emne i formularet under, og utfyll deretter de resterende felter.

Trykk deretter på "Send inn" knappen.


Du kan også skrive til oss på kundeservice@klokkegiganten.no
Vi forsøker å besvare din henvendelse innenfor 24 timer på alle hverdager.

  • Bemerk!
    Ugyldige reklamasjoner faktureres opptil 400 kroner i administrasjonsgebyr. Dvs er skaden selvforskyldt, eller det er snakk om normal slitasje, så er det en ugyldig reklamasjon. For en oversikt over merkenes reklamasjonspolitikk klik her.

* Påkrevde felt

  Laster inn...